Friday, August 13, 2010

e m o

euwwww ! rasa macam begang jaa . macam macam hal yang timbul . lepas satu satu . bila laah hidup neh nak rasa aman dengan tenang sikit ? hurmm , hanya Alla ja yang tahu ;/ banyak sungguh dugaan yang aku dapat . sumamya aku terima dengan redha . aku tahu aku pong bukan sempurna . sama ja macam org lain .



first skali pasal kawan

kawan neh ibaratkan benda yang paling berharga dalam hidup aku . kalau tadak kawan hidup neh dah macam kera sumbang jaa . aku mahu sebuah persahabatan yang ikhlas dan kekal selamanya . aku nak sahabat yang selalu ada d samping aku waktu aku susa senang . aku mahu seorang sahabat yang tahu menghargai aku dan nilai persahabatan . hurm , susa kan nak dapat apa yang kita mahu . macam cakap ayah ...

"nak cari kawan memang senang . tapi nak dapat seorang sahabat memang susah "
kawan bila kita senang memang ramai . tapi bila kita susah semua menghilang .
tapi sahabat berbeza . tak kira kita susa atau senang ia tetap ada d samping kita untuk
Align Center
memberi sokongan :)



boyfie

i miss you and i love you more more than you love me ;(
biarlah kita macam neh untuk sementara waktu
if semua dah okey kita balek macam dulu
i always pray for you
i hope, dengan cara neh masing2 akan berubah
i akan cuba ubah diri i sebaik yang mungkin
you pung kena usaha
kalau dgn cara neh tak berhasil jugak
i just want to say i'm so sorry sayang :(
i just want you to be my superb boyfrend in my life

like you say

"your heart only belong to me . i don't have anybody . only you ! please trust me bie . i love you so much "



p/s: sayang i harap you brubah ;(

No comments:

Post a Comment