Thursday, August 19, 2010

2 cerita

assalamualaikum ...?
salam ramadhan untuk semua umat islam :D
hoho , dah puasa 9 hari baru nak post bab bab puasa neh ha . hehehe :)
okeyy , balik pada cerita asal yang sebetulnyaa

first story ,

haa , nak cerita bub trial SPM yang sedang d jalankan dekat skolah saya ha
masok minggu neh dah 3 minggu dah
hadoihh , penat , tekanan jiwa macam2 lagi aaah
next week last exam haa . ADDMATH
subjek yang membunuh jiwa raga aku weyhhh ! siot
habes jaa exam neyh enjoyy habesss :) (tapi jap jelah)



neh muka dok buat rajen study pagi tadi haaa . hehehe .
nampak kurus laa pulak :DD


seconds story ,
haihh , bila tiba jaaa tarikh 20 ogos aku mesty sedeh . teringat dekat seseorang yang paling aku sayang dalam hidup aku . yang selalu bagi semangat dekat aku bila aku sedeh or susa :/ dah masok dua tahun dah along meninggal weyyh ! (2008-2010) hurmm , aku rasa betol betol kehilangan . hurmm , kenapalaah along pergi cepat sangat . masa along pergi aku tadan nak cakap or buat sesuatu dengan dya . tuh la yang menyebabkan aku rasa kecewa sgt ! tapi , aku redha dengan pemergiannyaaa . Allah lebey sayangkan along . semoga along sentiasa berada d tempat orang orang yang beriman .tiap kali adik solat , adik sentiasa doakan untuk along d alam sana ;) kasih sayang kami sekeluarga tak pernah hilang . along sentiasa ada d ingatan kami sekeluarga . adik rindu along sangat2 ;(

AL-FATIHAH untuk arwah along saya yang tersayang ;)



No comments:

Post a Comment