Friday, August 6, 2010

kehidupan

assalamualaikum pembuka bicara :)
hurm , hari neh nak berceloteh sikit pasal kehidupan
kehidupan siapa ..?
entah laaa , biarlaaah rahsia
kadang kadang kita neh sebagai manusia tak pernah sedar apa yang kita lakukan itu betol atau salah
kadang kadang kita juga tak pernah menerima salah diri sendiri
manusia sekarang lebey senang bercerita atau mengumpat pasal manusia lain daripada memperbetulkan diri sendiri
aku juga manusia yang lemah dan kadang kadang tidak dapat menerima teguran atau nasihat org lain
tapi aku bersyukur , org yang selalu menegur aku dan membimbing aku tidak pernah jemu dengan melakukan perkara yang sama
aku hanyalaah manusia biasa , yang ada baik dan buruk
kadang2 aku ingin mengubah naseb hdup aku sendiri
nak jadi yang lebey baik daripada sekarang
bukannya aku tak hingin , cuma belom ada masa yang sesuai lagi untuk aku mendapat HIDAYAH dari Allah ...
aku berharap suatu hari nte aku akan berubah dan dapat banggakan kedua ibu bapa aku :)
aku sangat sangat laah bersyukur d lahirkan d bumi ini dan menjadi anak kepada kedua dua ibu bapa aku
tanpa mereka siapalaaah aku :/
aku sedar aku bukan anak yang terbaik buat mereka sbb aku tak dapat membanggakan mereka dengan keputusan exam aku
paling aku kesal , tiap kali aku bawak balik keputusan yang terok mesty mama abah tak marah
cuma pesanan yang diorang berikan , belajar rajin2 dan usaha lagi
aku akan buktikan kepada kedua dua ibu bapa aku bahawa aku juga boley berjaya macam org lain
cuma aku perlu berusaha lebey lagi mula daripada sekarang
doakanlaah kejayaan buat saya yaa :D

p/s: hari neh penat layan muvee . she's the man and syurga cinta :)

No comments:

Post a Comment