Monday, June 7, 2010

today ?


hyee sumaaa :D
hari nak buat pengumuman sikit . sbb ?
hari neh cukup laah post aku yang ke seratus
whoaaah ! bangganyaa
banyak jugak kan aku dok merapu dekat blog neeh :)


neh masa dah balek class haa :)
bajet ja lebey buku tuh !


hee , rineh nak cerita sikit apa yang aku buat !
pagi tadi around 8.00-12.30 ada extra class . dua subjek jaa ha
heee , mcm tak caya jaa bagon awal time time school holiday nehh haa :P
agon awal pong ada sebab ! kalau tadak sorry laa ye
hrm , pas balek class lepak jap dalam bilik tiyah
tgh tgh lepak mama pggl pulak suroh anta gulai ikan temenung dekat tok
so , aku pong p laa anta
around 1.30 laa kot , aku pong tetiba ja rasa rajen nak kemas bilik
kemas pnya kemas sampai laa pukul 3.00p.m
semua msg yang masok aku terpaksa buat bodo jaa
kalau d layan tak terkemas laah bilik aku tuh ha . hehehe
pukul 4 lebey aku p teman ikah and maksu pegy cari barang dekat kangar jap
habes teman aku pong balek dalam pkul 6 kot
tp balek tak sampai rumah pong , singgah rumah maksu ha :)
dua tiga hari neh rajen sggh aku p melepak rumah maksu . heh



p/s: tadak apa pong yang menarik . saja gedik nak updated ! :)

No comments:

Post a Comment