Saturday, June 5, 2010

isi hati



................................... ?
aku tau aku bukan yang terbaik dan terhebat d mata dya
aku tau aku jugak salu buat salah
tp , aku ada perasaan
bila nak cakap , bila takmau buang mcm tuh ja
marahkan dua orang
tp last last , ckp dengan sorang jaa
yang sorang lg diabaikan macam sampah
aku tau aku tak sehebat diri dya
aku neh hanya menagih kasih sayang dari dya
suma benda yang aku buat semuanya salah depan mata dya
aku tau aku menumpang harta benda dya
tp aku bersyukur sbb dya tak pernah ungkit semua tuh
biarlaah dya diam seribu bahasa sekalipong
biarlah dya nak kata apa pong dekat aku
yang aku tahu aku sayang dya
myb sayang aku tak dhargai atau bg dya satu penipuan
tp allah maha mengetahui dan lebih memahami isi hati hambanya
aku harap satu hari nte sebelum aku tutup mata aku dengan dya akan berbaik mcm dlu lg



p/s:apa yang aku tulis neh semua lahir dari hati aku . nak percaya atau tidak terpulang . aku hanya manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan .

No comments:

Post a Comment