Thursday, June 10, 2010

=,=

yuhhhuuuuuu :D
haa , hari neh nak merapu sikit ha pasal semalam
semalam me , kakak , adik , adik sepupu pegy bekelah dekat gua kelam
best gilaaa weyh ! mandi agak lama jugak ha
3 jam lebey2 ha . dah macam badak berendam jaa aku neyhh
HAHHAA
gamba takdak laaa . sbb aku sebok mandi so tadak masa nak tgkap
sorry yaa :)




ada satu neh ja gamba dalam fon aku masa pegy gua kelam
hahaha , poyo jaa weyh :P



neh masa pagi tadi pegy kelas , bosaan gila . keja cegu bagi dah habes .
so , neh la keja aku . tangkap gamba sorang2 :)
HAHAHA
(gamba neh tadak kena mengena dengan bekelaah )


huuhh , dua tiga hari neh macam dah tadak idea nak berblog-ing !
updated pong pendek pendek jaa !
pemalas betol otak neh nak merapu dalam blog neh :P




p/s: ada orang tuh topup dekat saya . terima kasih yeer . tp , saya tlg awk ikhlas okenng ! tak minak balasan apa2 pong dari awak :D



No comments:

Post a Comment