Sunday, February 14, 2010

h o l i d a y

awwwww (:
selamat bercuti dah selamat tahun baru cina
yeaaah ,
cuti yang sgt besst .
sbbnyaa ?
tadak extra class di skolah and bole tdoo sepuasnya
thnksss cegu cegu semuaa
neh yg membuatkan saya lagi sayang cegu


hrrrm , tiada cerita yang menarik untuk diceritakan .
kerana saya tidak kemana mana .
hanya duduk di rumah , makan , tido , tgk tv daan bla bla bla
HAHAHAH , itulaaah keja sayaaa
APALAAH NAK JADI NEH MEKNA OIHHH ! SPM TAHUN NEHH !

HOMEWORK ?
banyak nak mati kot
mls gilaa nak buat , sorry jaa cegu
nanti kalau saya rajen saya buaat okenng ?
cuti cuti ponng ada homework . cuti cuit laaaah . taya laa bg homework !
siaaaakkk , ^___^
kawan kawan saya rinduuu kamu semuaaa <3

HARI KEKASIH ?
NO COMMENT OKENNGG .
YANG PASTINYA IA TIDAK BOLE DISAMBUT
KERANA IA ADALAH HARI KEJATUHAN UMAT ISLAM


END

No comments:

Post a Comment