Tuesday, February 16, 2010

b i n g u n g

erhhhhhh !
gilaa benci bila perasaan neh dtg
kenapalaah aku salu jaa ada problem ?
bila laa problem neh nak berenti kacau hidup aku ?

ada boyfrend pong susa
tadak boyfrend ponng susa . haisssh
kdg2 hidup tadak boy neh syook . sbb ?
kita nak buat apa pongg bole .
tadak sapa ponng nak halang or mara .
tp kadang2 rasa sunyi pulaak
tadak org nak msg or wtv laaah !

aku tertanya2 kenapa bila pilihan aku org tak suka ?
salahkah aku nak buat pilihan ?
kdg2 aku rasa mcm nak lari jaa dari suma problem neh !
tapi ,
aku kena kuat hadapi semua neh
kdg2 pilihan kita tak semua betol
kita rasa pilihan kita betol tp penah tak pikiaq
apa perasaan org lain ?
so ,
kalau kita nak buat sesuatu kita mesti pikir perasaan org lain
jgn terlalu pentingkan diri sndiri
semua neh trjadi atas dari pengalaman aku
satu ja ,
aku tak pernah menyesal dengan pilihan aku
and
aku rasa sgt sgt bahagia dengAN apa yg aku ada


No comments:

Post a Comment