Tuesday, August 31, 2010

selamat hari lahir :D

assalamualaikum?

yuhuu , entri kali neyh pasal birthday lagii . hadoihh , macam tadak entri lain kan nak buat ;p
huhu , nak buat macam mana , bulan lepas dan bulan neh birthday org tersayang byk . hehehe :DD

okeyy , kali neyh entri neh khas buat saya :)
nak melalak sikit

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to NUR AMALINA
happy birthday to me :)


hee , neyh laah muka besday girl :)

heuuuhhh ! dah besar pung aku sekarang . dah umur 17 . tak sangka kan masa cepat gila berlalu . aku tak rasa aku macam umur 17 . rasa macam budak budak lagi . haihh , apa laah mekna neh . dah tua tapi perasan muda XP
hurmm , pejam celik aku dah nak amek SPM tahun neh . ya Allah , takotnyaa aku . macam mana laah kalau aku tak boleh buat macam kakak2 aku yang lain kan ;'(
hurm , sempena hari lahir aku neyh aku nak berubah
1.aku nak jadi org yang boleh banggakan mama , abah , kakak and adik .
2.aku nak dapat rslt elok , supaya aku bole masok U
3.aku nak ubah perangai aku yang buruk2 neh
4.cuba jadi yang terbaik dalam hidup orang lain
5. blablabla , banyak nak tlis . malas . hehehe :P

tak lupa jugak thankss kepada sapa yang wish birthday aku
abah , mama , angah , tiyah , aye , adib ,lien , teha , paah , cik nell , kak dyba , ain , makcik kamariah , cik myra , kak yang , ijun , paih , kak ady , kak ina , rose .
love you all . muaaahhh !

terima kasih kepada angah ngan tiyah post entri pasal besday saya , love both of you :D


p/s : saya sayang diri saya :)

No comments:

Post a Comment