Wednesday, August 25, 2010

m e r a p u

assalamualaikum..?

euuwww , gilaaa suka . beg yang aku beli dah sampai . sumpah lawa :) thankss lolalovely shop ! i loikeeee it :D thankss untuk my bear sbb hadiahkan beg tuh . sayang byk byk !

hee , today bosan tahap gaban gilaaa weyh ! dah bapa hari ha aku tak pegy skolah . strt selasa . sbbnya ..? aku dah habes exam TRIAL SPM , bg kelas aku jelaaah . yang kelas lain tuh still ada exam lagi sampai hari rabuu . hee , bahagianyaaaaa cuti :DD boleh tdo lambat and bagon lewat . HAHAHA , terok betol kan . anak dara sapa nehhh :P

heh , nak cerita sikit aktiviti pa yang aku buat untuk hari neh . smlm aku tdo lambat jugak laah . aku layan muvee . tak boleh tdo . nak msg boyfie dya tdo awal laah pulak . so , terpaksa laaah menganga sorang2 . hehehe . okey balik pada cerita asal keyh . hari neh bagon pkul 9++ . hee , bagon2 dgn tak mandi teros kemas rumah , basuh pinggan , lipat baju and blablabla . kalau bukan bulan puasa bagon2 basuh muka gosok gigi teros p makan :)

habes jee buat semua kerja rumah , mama ajak pegy bank laa pulak . so , sementara tunggu mama mandi aku online laaa kejap . online pung bkn buat apa pong . main game dkt facebook . hee , CAFE WORLD . habes ja mama mandi , turn aku pulak . siap siap semua and then caloo dari rumah , heeeh . first tmpt kitaorg pegy maybank . mak aiihh , lama gilaa kot mama pegy maybank . dah laa aku tak ikot naik sama . sbbnya ..? takot weyh , moto aku hilang buat kali kedua :P

habes jaaa pegy maybank , aku tmn mama pegy AMBANK . abah suro mama bayar duit kereta . so , aku pung sebagai driver bawak jelaah puan besar nak pegy mana pung :P naseb laaah mama pegy ambank tak lama . hee , perhentian seterusnya , dekat bank TABUNG HAJI . singgah jap dekat tabung haji sebab mama nak p update buku bank abah . sambil tuh mama nak keluarkan duit .

habes semua pasal urusan bank , aku ngan mama nak singgah THE STORE kejap . niat aku nak usha usha jeans baru . tapi sayangg , tadak yang berkenan d hati . hee , so aku tak belilaaah ! mama pulak singgah kedai ubat dya . beli stock ubat yang dah habess . tgh2 jalan nmpk org jual baju raya . mak aiii , lawaaa . tapi sayang , harga perrhhh mahal siot ! tak padan dgn jenis kain . so , aku dgn mama window shopping jelaaah (:

habes , semua urusan , aku pong pulang laaah ke rumah tercintaaa . hehehe . tgh tgh relex , tgk2 nini anta msg pulak . cakap cegu nak buat kelas ptg neh . adoihh , siot jaaa . kelas pulak pukul 3-5 ptg ! naseb laaa aku rajen . so , aku pegy :) habes jea kelas aku text , adib tny nak p tak bazar ramadhan . sbb aku trigin sgt nak mkn kebab . naseb baik laaah adib nak . thnksss sebab sudi teman :D

balik ja dari bazar ramadhan aku teros , duduk depan tv . layan cerita cinta kirana dekat astro ria . hee , layan cerita tuh sampai pukul 7.30 . habes jaa layan cerita tuh , now time untuk makan . nyummmmmyyy :D lepas jaa kenyang , aku pung berehat sebentar and terus beradu !


p/s: hari yang memenatkan aku setelah sekian lama aku tak kua pada bulan puasa ;/

No comments:

Post a Comment