Saturday, July 10, 2010

heyooooo :)

heyheyhey sumaaa :)
lamanya tak berbloging . terasa rindu laa pulak . so hari neh nak cita pasal semalam . urm , semalam ingat nak p study dengan muslini dekat library . so , kami pong p la . tgk tgk minggu neh library tak buka pulak ! hadoihh . so , muslini ada janji temu dengan pakwan and hazim . so , nak tak nak aku kena p laa jugak sebab aku tumpang muslini . sementara tunggu pakwan ngn hazim sampai , aku ngn mus p singgah dekat cc kejap . teman mus p online pulak ha . tgh tgh online , pakwan kol cakap dah sampai . so , aku ngn mus pong teros p dekat depa dua . huhh , aku ngatkan nak jumpa depa d the store tp telahan aku salah . mus ajak aku p bowling . grrr , tempat yang memboringkan aku sgt sgt sgt ! hurm, sampai ja sana mus , hazim ngn wan ja yang main . aku tak pong . malas . so , neh la gambaq yang smpat aku snap :)



ouhhh , neyh laa muka aku yang boring sangat sangat masa tunggu depa main ;/



yang neyh muslini . hahaha
sian dya baru nak belajar main ha !
tempat ke-3



hurmm , yang neh .
main ala ala pro . HAHHAHA
tempat ke-2



haa , yang neh hazim .
pemenang tempat pertama
strike sekali ja pongg . HAHAHA







No comments:

Post a Comment