Saturday, July 17, 2010

=,=

haissh , apa laa nak jadi dengan hidup aku sekarang neh . sumanya nampak serabut . entah laa napa jadi macam neh . suma benda aku buat semua serba tak kena ;/ apa laah yang kena bagi si dya . tak cukup baik kah aku neyh dalam hidup dya ? hurm , apa yang aku buat selalu saja membuatkan diri dya berasa mara dan geram ! aku rindu sangat masa mula mula aku dengan dya kenal . sama sama memahami . tp sekarang semua tuh dah tadak ! masing masing dah banyak berubah . masing masing nak tunjuk ego ! grrr , aku paling benci bila jadi mcm neh :( hdup aku rasa tak tenteram langsung ! hurm , kalau bole aku takmau pikiaq suma neh . tp sampai bila aku nak larikan diri aku daripada masalah . larikan diri bukan satu jalan penyelesaian :/ fikirkan aku dah semakin buntu . setiap hari ada ja pergadohan yang dcetuskan tanpa sebarang sebab dan alasan yang remeh temeh . hurmm , sampai bila aku bole bertahan dengan semua neh ?? aku sendiri pong tatau . aku sayang dya sangat2 . kalau bole aku takmau kami teros jadi macam neh :/ aku akan cuba pertahankan . aku kena kuat semangat .

hurmm , lagi bapa minggu ja lagi nak trial . kalau bole aku nak semua masalah neh selesai sebelum tria ! aku takmau ada papa pong yang menganggu hidup aku time aku tengah jawab exam ! hurm , aku dah start berusaha dah dari sekarang ! buat apa yang patot untuk aku pertingkatkan lagi prestasi aku ! aku dah takmau org pandang aku neh bodo ! aku pong bole berjaya macam orang lain . cuma kena usaha . yeaap , aku akan buktikan kat mama and abah aku pong bole banggakan depa walaupong tak seberapa .




p/s:to him harap harap kita jadi macam dulu balek :/

No comments:

Post a Comment