Saturday, June 12, 2010

tution ?

haisshh , neyh nak merungut sikit neyh ! sbb apa ? pasal tution laa . hurm , tempat tution aku neh 2 bln dah keja tadak . duit bejalan macam biasa . tu yang menbuatkan aku geram ha ! awat , depa ngat mak pak aku kaya kot dok bayaq tp kelas keja tadak ! yang neyh satu g problem , yang abah aku pulak keja ingat aku malas nak p tution . haihhh , mmng la aku malas . aku malas nak p tution kalau skolah yang buat !


hurmm , bulan 6 neh 2 mggu kimia tadak ! dah tuh math pulak keja cegu lepas awal . sbb cegu ada hal keluarga apa tah . kalau macam neyh aah , aku ingat nak behenti tution laaah ! tak guna gak mau aku teruskan . lgpong kalau tak p tusyen pong takpa . kelas penuh sekarang neyh dekat sekolah ha !

td p tanya dekat tempat tusyen tuh . kalau cegu tak mai duit kena bayaq sama ka ? pastu diorang ckp "boley amek balek duit tusyen tuh " haisssh , apa pnya tusyen laaa . kalau tak tanya boley buat diam !

now, aku tgh pikaq nak behenti or tak ?? haihh , serabut dah kepalahotak neyh ! masalah betol .




p/s:entah bapa banyak duit haram dah pusat tution tuh amek kan .

No comments:

Post a Comment