Tuesday, June 29, 2010

dapat tag

heyheyhey . hari neh baru laah nak nak bole online weeyh . so , online pong bukan nak buat apa ha . online cari kerja kursus add math . cari punya cari tak jumpa jumpa la plakk ! so , dengan malasnya saya pong pergy laah bersiar siar dekat luar kejap . p makan makan angin laa katakan . haihh , dah laah kerja kursus add math neh nak kena hantar daaah ! jawapan langsung tak dapat lagi . nak tunggu biyfie paah hantar bila laa kan ? sesiapa tolonglaaah saya :(

hurmm , trial spm nak dekat daaah weeyh . rslt plak sumanyaa terok . hadoihh . apa nak jadi neh mekna oihhh . bila laah saya nak rajen mcm org org lain kan ;/ ya allah , bantulaah hambamu yang pemalas sangat sangat neeeh . bila nak rajen sikit ja mesty jaa ada benda yang boleh melalaikan diri neh . harap harap sangat trial neyh okeyy . herrh , tutup cerita laa . malas nak cerita !

tadi tetiba rasa rajen nak baca blog orang . so , buka laah satu per satu . haaa , bila buka satu blog neh tgk tgk dapat tag . HAHAHA . macam tak pecaya jaaa .ada jugak orang nak bagi tag dekat saya yang tak popular neyh kan :P org yang baik hati tuh ialaah CIK NELL SAYANNG saya laaa , heeee . thankss :)

TOP BLOGGER kah saya ? :P



apa nama blog anda dan kenapa letak nama tu?
little girl
sebab saya masih kebudak budakan :)

apa nama URL blog anda dan dari mana datangnya nama tu?
lynalulubella.blogspot.com
entah laaa , main hentam jaa :P

apa method dalam penulisan anda?
apa yang rasa nak tulis

pernah terasa nak hapuskan blog? sebab muhasabnya?
ada
tapi tak boleyh nak hapuskan ;/

pernah ahli keluarga anda baca blog anda?
pernah
tapi tak kesah ponng

apa perasaan and bila orang kata blog anda buruk
sedangkan ada orang kata blog anda cantik?
tak kesah pong ha !
lantak kau !

bila blog anda diberanakkan?
9 june 2009
lama tak ?

siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
tyra marzuki .
heheh , sebab dya yang suro buat :)

apa perasaan anda bila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah?
thankss sgt sgt .
rasa glamour laa pulak kan :)

sepuluh orang seterusnya yang anda nak tag?
tyra marzuki
teha jalil
tyrah kaman
fara faragoon
pikah syikk
iqa
amal

sapa sapa yang baca blog saya . wajib amek okeeng ? :D


p/s : haissssh , hidup sekarang kembali tenang . alhamdulillah . mintak mintak lepas neh segala masalah berhenti laaa menghantui diri neeeh :)

No comments:

Post a Comment