Thursday, May 27, 2010

tido


ouhhccch , kenapakah tittle hari ini pasal tidur ?
yeaah , sememangnya hari ini adalah hari tidur sedunia untuk saya :)
balek sekolah pukul 12.45 dan sampai rumah kira kira pukul 1.00
sesampainya dirumah teros menuju ke bilik mama
mengacau mama buat seketika dan mengajak mama untuk makan bersama
tapi niat sedikit terbantut
sbb ?
mama menunggu abah pulang dari kerja dahulu
biasalah , mama kena teman abah makan .
so , aku pongg tggu laa abah balek dari kerja jugak
sembang p sembang mai . mengarut p mengarut mai abah pong balik
aku dan mama dengan pantasnya bangun menuju ke meja makan . HAHAHA
hee , lapa gilaaa weeyh :P
selesainya makan , aku teros menonton tv
tadak cerita yang menarik untuk ditonton selepas tamat my fair princess
sumpah cerita tuh best gilaaa :D
dalam keadaan yang teramat bosan dan letih
aku pong nekad untuk masok ke bilik . HAHAHA
buat apa lagi kalau bukan tido tido dan tido
aku tido dari pukul 2lebey sampailaaah 5lebey . lama kan ?
HAHAHAH , apalaah nak jadi dengan anak dara pak kaman neh kan :)
biasalaah dah lama behenti tdo petang
bangun bangun tdo teros mandi dan makan . terok betol . heh



p/s:hari neh tak kua pegi mana pong . imhsm :(

No comments:

Post a Comment