Saturday, May 22, 2010

confused ?


confused ? kenapa ?
herhh , sekarang neh btol btol tegah bigung .
ada macam macam masalah . tapi taktau nak cita dekat siapa ha :(
ada kawan suma dok jauh .
nak cita sikit pasal sorang budak neh . dya neh dulu okenng jaa
tapi bila makin lama dya makin berubah . dah tak macam dulu .
hrmm , slalu busy busy busy . kalah perdana menteri weeyh ! siaak !
kadang kadang aku terfikir jugak .
aku neh terlalu mementingkan diri sendiri ka ?
tapi aku rasa aku dah terlalu banyak mengalah . mengalah dari bermacam macam segi
tp kenapa suma tuh orang tak penah nampak ?
yang diorang nampak just kesalahan aku . yeaah , tak suma orang sempurna
suma orang ada kisah silam masing masing
kadang kadang aku terfikir , aku neh ada ka sahabat karib ?
kawan mmng banyak , tapi nak cari sorang sahabat tuh mmng susa weyyh :(
skng neh suma dah brubah
masing masing mula nak jauhkan diri and kutuk mengutuk
betol laah orang cakap alam persekolahan memang menyeronokkan kalau ada kawan
tapi ia juga menyedihkan
sbb ? tak suma persahabatan kekal sampai bila bila

keluarga , kawan dan kekasih ?
mana yang penting ?
mestylaaah keluarga weyyyhh .
keluarga segala galanya untuk kita . sbb susa sng kita tanggung dengan keluarga
sekarang nak cari kawan yang susa dengan sng mmng susa
nak cari kawan waktu sng mmng banyak



p/s:tak semua perkenalan itu berakhir dengan indah . manusia senua akan berubah :)

No comments:

Post a Comment