Monday, February 1, 2010

burb



herrh ! lama suda tidak berblogging (:
terasa rindu pulaa
sebenarnya , tiada apa apa cerita yang hendak diceritakan kepada pembaca semua
away untuk 3 hari
29-31 january 2010 . sbb ? kena hadir khusus dengan budak budak USM
hrmm ,
agak best jugak laah . sbb , mcm mcm aktiviti yang dipelajari
and , bebudak USM semuanya sporting
aku belajar menyanyi dan menari . HAHHA , agak melucukan tarian yang dipelajari
tapi , aku tidak berasa malu untuk melakukannya
seramai 30 orang student USM hadir untuk menjayakan program tersebut
diri ini berasa teharu kerana skolah kami bukanlah di bandar
skolah kami telah menjadi skolah anak angkat bagi angkata mahasiswa mahasiswi AMLIS
Tiada gambar yang hendak di upload
sbb sepanjang berda disana handfon tidak dibenarkan bawak
so , sony ericsson ku tinggalkan di rumah :(

hrmm , hari yang sgtlaah membosankan dan mengantok teramat
kena bagun awal sbb hari neh hari persekolahan
terasa malas sgt nak bagon pagi neh . tapi kupaksa jgk diri neh untuk bagun
aku berkata dalam hati
" mekna , bagun mekna ! jgn mls . klau tak pegy skolah rugi nanti . dah laa nak SPM ! "
hrmm , dengan malasnya aku bangun jgk
aku pegy skolah pagi neh seorang diri . sbb ? teha ke perak
pegy menjenguk tok belah abahnya yang telah nazak . kesian dekat dya
teha sabar eak (:

nasib laah pagi tadi teah romat mai skool
so , ada laa jgk orang yang nak jalan dengan aku time nak masok skolah (:
hari neh balek pukul 2.15
perrh , lambat siot aaah . homework pulak banyak nak mati
fail bm cegu nak amek hari kamis . OMG
daah laa tak lengkap lagi haa . mcm mna nehh ? cegu marsha sorry
hrmm , this week ada ganti skolaah
jadual hari jumaat . so , balek awal laaaah . yeeeyy (:

hurrm , rindu along dengan angah
bila laah angah nak balek nehhh ? tak saba nak tggu raya cina neh
cepat cepat laah balek yeee
nanti boleh kua jalan jalan , gossip gossip .
HAHAHAHAH

k laaa , i gtg okeenng (: byebye readers . love you <3

No comments:

Post a Comment